27 Januari 2011.

I dagens samhälle måste du vara en pinne!
Skit samma om du har problem med vikten, eller vad du än gör så MÅSTE du vara en pinne!
Fast du har haft/har en sjukdom som gjorde att du gick upp i vikt!
Jag hatar människor som går efter utseendet, Visst det gör jag med med jag går mest efter insidan!
Jag kan faktiskt hitta det fina inom en person, det har jag gjort med mååånga människor men i slutändan har jag alltid fått skiten!
Av killar & Av Tjejer!
Alla människor är likadan!
Kvittar var i världen du vänder dig, Är du inte en pinne så kommer du inte bli accepterad, så enkelt är det !
Folk är nog inte så jävla glada över att inte vara en pinne, & ni vet inte hur man mår över det heller...
Tjejer i dagen samhälle, kan ta livet av sig om hon gång på gång kommer till någon som dissar henne för att hon inte är smal...

Det är en kille, eller två har det varit, Som har dissat mig för att jag inte är smal, Nej det är jag inte, Men jag är inte fet heller, Jag har andledning till att ha blevit så här...
Men han/dom ser inte så jjävla bra ut heller själva!
Varför tror dom att man gymmar? För att bli fetare eller?
Nej verkligen inte, Jag gymmar 3 gånger i veckan, Går från/till stan.
Och jag gör allt för att gå ner,
Och det är på rätt väg.
Mitt liv har inte varit en jävla saga heller.
Jag har gång på gång tänkt på mitt liv, Om jag verkligen var värd detta, Eller jag inte var mer värd än denna världen.

Men jag är inte feg som tar mitt liv för att någon jävla kille/tjej kommer och försöker trycka ner mig i skiten, Eller"mobbar" mig för att jag inte är smal?
Jag BRYR mig inte om andras åsikter, Det har jag aldrig gjort heller!
Kommer aldrig till att göra heller...
Inte andras åsikter som trycker ner andra iaf.
Enda andledningen till att jag är kvar, Är min Familj, Mina äkta Vänner.
Min familj är det enda jag behöver för att må bra.
Det är dom som får mig att se framåt.
Jag är här för att ta hand om min familj när dom behöver mig, För dom tog hand om mig när jag var som värst!
Jag är inte den som är ute & super skallen av mig.
Jag är inte den som hänger ute på stan sent in på nätterna.
Jag är inte den som trotsar mina faräldrar.
Jag är inte den som alltid får utegångsförbud.
Jag har ALDRIG haft utegångsförbud....
Jag kanske inte är rolig, Men jag gör mina vänner & familj glada, och det räcker för mig.


Jag & Mamma, Båda har förändrats, Mamma är 35Kilo i från den kroppen nu:).


Jag när jag var liten, Precis fått Epelepsin...


Jag & Min storebror när vi var småå.


Juli 2003.
Vi var i danmark och firade min Storebror som fyllde 15.
Jag, Mamma, Pappa, Fredrik & Conny(min kusin).
Alla har förändrats! <3.
Min familj, Jag älskar er!


Jag & Pappa!


2010, Jag 'är inte smal, & Jag gör något åt det med!


Tack&Hej!

Kommentarer
Postat av: Pat..

Fanny du är stark och du klarar detta! Finns <3

2012-01-27 @ 19:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0